Do have souls«

Datorn döpte mig till bajs!! Sitter här och chattar lite med datorn medans jag väntar på att Harry Potter ska laddas klart. Snart kommer ju del 2, taggad yä!!
Usch, går runt och känner mig som en boll, har tryckt i mig minst ett kilo godis idag. Usch & fy, men jag och Annis ska träna på måndag. Och så ska jag springa imorrn eller nåttttt.
// Jag lider av extrem bloggtorka just nu. Tror ni märker det faktiskt. Tror jag ska ta en liten/stor paus. Kommer tillbaka om en vecka eller efter sommaren eller nästa år eller nåt annat. Om jag inte kommer tillbaks alls så skriver jag, men det gör jag nog!!

Kommentarer
Postat av: alva

Lauraaaaaaaaaaaa!!

nej! :*

2011-07-02 @ 09:25:08
URL: http://alvahvit.blogg.se/
Postat av: Siri, som vill träffa sin laura NU!

Fett kul, din chatt med datorn hahahaha, saknar dig bästavän! <3

2011-07-02 @ 11:54:41



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0