Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej. Men när du strippar & klär av dig är det samma grej

Asså ni förstår inte hur det här känns. Alla bra låtar är nästan slut och det kommer äcklig reklam om pantburkar varannan sekund. Update: nu är tiden slut också!!
Idag har jag lekt med Alvis och Adis. Vi köpte godis för mitt godisförbud är slut nu!! Sen kollade vi på film och tog lite bilder och så. Ni får nog se dom sen. Nu ska jag snart äta chips och kolla på Harry Potta med mina brushur!!
Detta har jag ätit idag: Frukost: Godis, fil Lunch: Godis Mellanmål: godis Kvällsmat: Hamburgare Efterrätt: chips & godis Dricka: cola

Kommentarer
Postat av: anna

ofc Lipstick och sluta blogga är stjärnade ;)♥

2011-07-01 @ 23:03:34
Postat av: alva

GODIS <3333

saknar dig ;*

2011-07-01 @ 23:57:23
URL: http://alvahvit.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0