Anna Öster gästbloggar ♥

Hejsan alla Loppisar! Jag ska blogga här hela veckan när Laura åker till Mallorca och blir jätte brun ;) Men jag ska till spanien om en vecka och en dag :) Jag ska vara där i 10 dagar. Jag kommer nog bli brun. Jag har aldrig flugit flygplan eller vart på solsemester innan. Så jag vet inte hur stark solen kan vara. Idag var jag på stan. Jag köpte en vit t-shirt. Imorgon ska jag träffa mina danska släktingar. Ska bli najs. Som f*n. Jag har faktiskt dragit ner en del på svärorden... Jag är nöjd. Jag träffade Laura och Anna på stan innan. Laura hade bara 37 kronor med sig så hon kunde bara köpa en cola på Konsum. Men hon ville ha en BH men kunde inte köpa den. Hon blev ledsen. Jag också för jag tyckte att hon kunde vara värd en cån. Men hon hade redan en fast en annan färg. Så jag tror inte hon blev jätte ledsen. Tur det. Nu ska jag nog sova. För jag vill inte sova bort hela dagen imorgon för jag måste platta håret imorgon. Och det tar kanske 3-4 år så man måste vara ute i god tid.

Jag i våran lovely pool. Ni kan ju visita min blogg också. Klicka på inlägget.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0