Barfota fötter genom hela stan


Tänkte svara på frågestunden nu, inte för att det blev så många frågor, men några stycken i alla fall!

Hur länge har du varit tillsammans med Jakob? Vi blev tillsammans den 9 Mars, så lite mer än tre månader!
Vilka är dina fem favoritbloggar? Svår fråga. Jag vet faktiskt inte, läser maa bloggar
Vilka betyder mest för dig av alla? Min familj, mina vänner
Favoritlåt? Vet inte, denna är så fin så fin fast den har jag ju tipsat om innan men jag vet inte alltså det var en svår fråga
Favoritoutfit? Visade det lite längre ner. :]
Favoritbok? Harry Potter är ju bara bäst
Hur lång är du? 174 centimeter, tror jag = flaggstång
Vad har du för kamera? En Nikon coolpix L21. Fast den är nästan sönder, så jag hoppas på systemkamera
Vart köpte du din skolavslutningsklänning? På H&M! :)
Vilken är din favoritaffär? Monki är mitt liv
Spelar du fotboll, eller går du på någon annan sport? Näpp, men jag tränar på Friskis & Svettis! :]
Vad har du för hårfärg i verkligheten? Rödorangebrun typ
Gillar du justin bieber? Ja klart!
Kan inte du visa bilder på ditt rum? Jo visst, det kommer senare!
Vilken är din bästa spotifylista? Hihi. Denna och denna är dom jag brukar lyssna på! :]
Vilken låt få dig att gråta? You are not alone - Michael Jackson :)




Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0