JAG ÄLSKAR ER.

Så himla fina bilder!
Min dag igår:
Kvar över åtta lämnade vi Jönköping
Vi stannade och fikade vid halv tio
Jag spillde ut min lunch
Kom fram klockan halv elva typ
Gick på naturhistoriska muséet
Åt lite lunch
Gick en guidad tur
Höll i ett snoppben från en valross
Spillde ut min lunch igen
Åkte till Liseberg
Sprang direkt till Atmosfear
Med Bella, Alva, Camila, Jakob, Jakob, Tobias, Johan, Wilhelm, Lukas och kanske någon mer
Var rädd
Var ännu räddare
Satte mig i sätet
Blev panikrädd
Kom upp på toppen och såg hela Göteborg
Sen flög vi, det var roligt
Och läskigt.
Sen åkte vi
Och åkte.
Balder Flumride Kållerado Uppswinget Lisebergbanan och så vidare och så vidare
Och så åkte vi ännu mer.
Sen åt vi på Burger king
Jag, Alva, Lukas och Affe
Mumsigt
Sen skulle vi åka Atmosfear
Men det var 45 minuters kö
Så vi åkta Kanonen och massa mer
Sen åkte vi Atmosfear igen jag och Alva och så kom Julia Saga och (Anna Ö)
Inte Anna Berg för hon är feg hihi
Sen åkte vi mycket mer.
Sen såg jag och Alva Ada och Molly
Då sprang vi till Slänggungan där dom satt
Och åkte den
Sen tappade jag och Molly bort Ada och Alva
Sen spydde jag nästan
Skitsamma tänkte jag och åkte Jukebox med Molly två gånger
Vi träffade Anna Berg och åkte nånting
Men Molly åkte Virvelvinden
Sen var det en kvart tills vi skulle samlas
Då åkte jag och Anna Hanghai
Sen var det 7 minuter kvar
Då skulle jag köpa Ben & Jerry's lååångt uppe på berget
Men det hann jag inte
Så jag fick panik
Och frågade någon var man kunde köpa Popcorn
Och så sprang jag dit
Och så Kom Anna Ö med
Och vi köpte Baconchips
Det var gott
Och så hade vi en rolig bussresa hem
Sen var dagen slut.

Och idag så var det sista dagen i skolan, och det var en sorglig dag. Vi fick avslutningsmiddag och alla fick en kille men jag fick Ada för killarna var slut, hihihi. Nu ska jag snart lägga mig och imorgon är det skolavsluting och då kommer sommarlovet sen sjuan. Varför går tiden alltid så snabbt?

Kommentarer
Postat av: Ada

men hahahah! :D

Jag hade det bäst sötnos, och jag åkte precis lisebergsbanan med kroppen. (du är inte ensam):)

Komentera bloggen :)

2011-06-09 @ 21:35:28
URL: http://adahvit.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha, nu mådde du illa, förra gången var det jag ;)

2011-06-10 @ 17:52:42



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0