Let the rain wash away all the pain of yesterday

Han är ju rätt söt ändå. Men. Ändå lite jobbigt att nästan alla har fått Bieber fever. Så här säger alla på min MSN: Han är så fiiiin, han är underbar, åh mama mia jag älskar han. Första gången nån sa det frågade jag vem? Justin Bieber såklaaaart! Men sen frågade jag inte mer utan bara: Justin Bieber? De ba jaaaa gillar inte du han eller? Och sen blir typ folk sura om man inte är kär i han. Hej vad gör du? LYSSNAR PÅ JUSTIN BIEBER!!!♥♥♥♥♥
Inte för att jag tror att någon fattade detta inlägget, men hejdå.♥

Kommentarer
Postat av: Alva

alvastyle :)§

2011-06-04 @ 09:10:04
URL: http://alvahvit.blogg.se/
Postat av: Ada

den bilden la jag också ut :P

2011-06-04 @ 09:57:46
URL: http://adahvit.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha laura, men du behöver ju inte gilla honom lika mycket om du inte vill, men jag gillar mest hans musik, men även honom haha ;D Men jag blir absolut inte sur om du inte e kär i han, för det kan man inte riktigt säga att jag är heller. Men det kan väl inte va jobbigt iaf att alla gillar honom, för man får ju gilla vad man vill liksom :D älskardej bästavän, ville bara säga detta :D

2011-06-05 @ 12:05:30



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0