Truly false

Gashi. Jag har ett problem. Ett riktigt stort problem. Men det problemet får faktiskt vänta lite, för jag har större problem. Till exampel att jag är svettig. Och då svettas min nya tröja ner. Till exampel att efter två dagar med Sptofy free har jag bara 4 timmar kvar. Till exempel att jag inte vet vilken film jag ska kolla på.
Idag var jag på stan & a6 med Jenny, skitigt längesen jag var med henne, så det var superroligt! Först var vi på stan men där fanns inget som jag ville ha för jag ville ha en klänning så jag släpade med henne till a6. Det hela slutade med att jag köpte en tröja. Den är überfin kan jag lova er! Ni ska få se den idag eller imorgon. Men inte i övermorgon för då åker jag till Mallorca! Det ska bli mys att komma till ett varmt ställe när det är cirka 4 grader här. Nu blire film!

Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

4 grader? :o usch!

2011-06-15 @ 22:02:25
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: saga.

NEJ LAURA, JAG KOMMER JU SAKNA DIG :(§§§§

2011-06-16 @ 11:46:20
URL: http://sagasetzerdorji.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0