»alva gästbloggar«

Tjena alla Lauras läsare, Alva som skriver här nu♥
Vi ligger härnere i hennes källare, rätt coolt att det är sändning här nere? Vi ska snart kolla på Justin Bieber-Never say never, har faktiskt inte sätt den än? Har någon av er sett den, är den bra? men har sätt lite, lite av den tillsammans med Saga, men kan inte avgöra om den var bra eller inte? Men Laura, du ska verkligen veta att du är min bästavän, alltid. Vi har vart allra bästavänner sen i fyran nu, nästan 3 år nu gumsi, det går så snabbt.. våra minnen är helt underbara, konstiga, roliga, hemska och mer, vårat första iallafall som jag kommer ihåg, är typ första dagen, när jag kom & Camila frågade "vet du vem någon är?" och jag svarade "naee.. fast det var någon som fyllde år samma dag som jag, 6e augusti..." och så Laura, hahaha, gör värsta 'moooongominen' asså det första hon gör, herregud vad vi skrattade sen, HAHAHA. sen, när vi "frågade" om vi kunde va "bästisar", så gulliga mjo, och sen bara blev vi det.. om någon frågade oss är ni bästisar? så svarade vi: "nej, vi är bäst'bäst'bäst'bästisar gåger tuuuuusen miljoner och mer", haha, sött jaojao. Sen började vi sminka oss varje dag, haha-alltså helt sjukt kallas det, med turkos ögonskugga och rosa läppstift? Men det tyckte vi va snyggt så ah.. när vi busplingade, hot-space, kfum, sommarstugan, första gången vi va, de vi pratade om då också... det tar vi inte upp här tycker jag. Men, det viktigaste är att du alltid finns där för mig när jag behöver det som mest, annars också, men det är då jag verkligen märker det, att du står alltid bredvid mig och bakom mig, om jag faller. Du ser alltid om något är fel, och det är speciellt, sånt ser bara äkta vänner, och du är en sån. Jag älskar dig mest tvilling/syster/bästavän/memet/låret/och alla andra smeknamn jag haft på dig. Du är bäst, glöm aldrig det! Puss och kram och nu ska vi kolla på film. /Alva

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0