We're all born superstars.

Som ni kanske fattar så heter jag Laura. Jag är tolv, snart tretton år och ska börja sjuan i höst. Jag älskar att fotografera och ni kommer nog få se mycket av det här i bloggen! Andra saker jag älskar är mina vänner, min familj, Monki, musik, nästan allt som går att äta, Michael Jackson sommar, sova och såklart min bästa pojkvän! Jag är rädd för skalbaggar i sängen, skräckfilmer, att växa ifrån mina kompisar och att jorden ska gå under. Jag hatar att städa, vilket tyvärr oftast syns i mitt rum. Jag är väldigt dålig på att skriva om mig själv, som ni kanske märker. Om undrar vilken musiksmak jag har kan ni få reda på et genom att klicka här. Om ni vågar... Designen ser bäst ut i Google Chrome. I Firefox & Explorer är det fula kanter runt vissa bilder. Det var lite om mig, vill ni veta mer så får ni läsa bloggen!

Kommentarer
Postat av: julia ♥

du är så fiiiiiiiiiiiiiin :)(L)

2011-05-21 @ 04:34:08
URL: http://jujuliah.blogg.se/
Postat av: Filippa

Fin blogg du har :) ! Kul att börja på junedal :D ?

2011-05-21 @ 22:05:13
URL: http://www.heltnamnlos.blogspot.com



NAMN
Kom ihåg mig?

MAIL

URL



Trackback
RSS 2.0